NÅR GJORDE DU DETTE SIST?

Categories Hverdagen

høst

 

God morgen og god helg <3

Her blir det ganske rolig helg, og jeg gleder meg helt enormt! Jeg er ferdig med sykemeldingsperiode og skal ut i ferie neste uke. Dette føles utrolig godt, formen er stigende, jeg fikk gave fra tidligere jobben så ny periode i livet kan bare starte.

 

Det jeg tenkte på i dag var denne boka “Året jeg sa ja” som handler om ei jente som jobber intens med å komme seg over kjærlighetssorg og bestemmer derfor å si JA til alle muligheter som dukker opp underveis. Det er både morsom og litt trist lesing.

Jeg har prøvd noe av det samme i 2019. Jeg sa JA til det meste som kom min vei og dette var spennende og befriende. Jeg traff glede, jeg traff sorg, jeg opplevde forelskelse, jeg opplevde smerte. Mye av det som gjør livet vårt til det som det er. Nemlig livet.

 

Men så kom det 2020 med pandemi og så 2021 med mer pandemi, så 2022 med krig og økomomisk krise. Her sitter jeg og tenker at det er veldig lenge siden jeg gjorde dette: sa JA til noe eller noen. Her er det som regel NEI. Dette bør jeg endre på. Jeg skal prøve å være mer positiv til det som kommer min vei. Den som ikke våger noe ikke vinner noe heller. Det gjør ikke noe om man får et par skrubbsår på veien.

 

Hva med dere? Når gjorde du dette sist: sa JA til alt som kommer din vei?

 

Nyt lørdagen <3

 

Klem fra meg,

signature lena

2 kommentarer

2 thoughts on “NÅR GJORDE DU DETTE SIST?

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.