HOTTE MENN I BUNAD

Categories Livet som det er

Menn bunad

 

Jeg har alltid syntes at menn i bunad er ekstremt hotte. Mange var uenige (spesielt menn) og påpekte at bunader kan se litt rart ut på mannfolka, også at man kan se noe lavere ut i bunad, og at buksene ser noe rart ut. Men på tross av alt dette mener jeg fortsatt at menn i bunad er superfine!

Jeg tror dette har sammenheng med uniform, og alle vet at menn i uniform (på lik linje som damer i sykepleier uniform) assosieres med trygghet og styrke. Det er noe av det samme med bunader. I går leste jeg artikkel om at ifølge undersøkelser oppgir stor andel av kvinner at menn i bunad er mer tiltrekkende enn menn i dress. Så here we go: jeg vet hva jeg sier og jeg er nok typisk representant for alminnelig kvinne i Norge. Tror jeg.

 

Hva tror dere? Gutter her, hvem har bunaden klar til imorgen?

 

signature lena

6 kommentarer

6 thoughts on “HOTTE MENN I BUNAD

  1. Hverken mann eller sønner i familien min har bunad. De har ikke ville ha. Spurte senest i går han på 22 om han ville hatt bunad, svaret var nei. Han som blir 30 sa allerede i tidlig skolealder på samme spørsmål at “mamma du vet jo jeg er en sånn dresstype”.

    Jeg syns menn i bunad er fint men menn i dress er også fint, så hver og en må gjøre som de vil. Men pynte seg når anledningen byr seg, det må de.

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.