TAKK, NORGE

Categories Livet som det er

17.mai

 

Det er 17. mai i dag og været er fint, og jeg sitter her med masse takknemlighet. Det er nesten 20 år siden jeg satte føtten min på norske jord med en koffert for å bo her, og det er nesten 20 år siden min første 17. mai her i landet. Jeg har mye å være takknemlig for. Så jeg tenker å skrive positiv post i dag og takke Norge for det jeg har.

 

 

17.mai

 

Takk for min datter, min utdannelse som jeg fikk lov å ta her, mitt trygge liv og masse gode mennesker rundt meg. Takk for rent vann som jeg kan drikke rett fra springen, for fantastisk natur, solnedganger og krystallklar hav, for frisk luft og vind. For følelsen av å være meg selv og for tryggheten jeg kan føle på. For gode mennesker som er rundt meg, for kjærlighet. For mulighet for å bo i akkurat den byen jeg vil bo i, beste byen i verden, for jobb og husly, for at vi har nok mat på bordet. Jeg vet det er ikke alltid perfekt, Norge. Jeg vet det kan komme tøffere tider. Men min kjærlighet til deg forblir. Det har ikke alltid vært gjensidig, men kjærlighet tåler alt.

 

Jeg elsker deg, Norge. Gratulerer med dagen!

 

signature lena

4 kommentarer

4 thoughts on “TAKK, NORGE

  1. Så flott Lena! Jeg tror vel ingen land er perfekt. Vanskelig å få til det perfekte. Men jeg er veldig glad jeg bor i Norge. Kos deg i dag da <3

  2. Man kan finne noe positivt og noe negativt med alle land og alle steder, men jeg er også glad og takknemlig for at jeg ble født i akkurat Norge.

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.