HØYE AMBISJONER I PÅSKEN

Categories Hverdagen

frokost

 

 

Det er fredagen og jeg kjenner at roen begynner å senke seg, selv om jeg vet at jeg skal jobbe en del i helga og neste uke. Allikevel roer det seg nå og jeg begynner å glede meg til late dager og kos i Påsken. Det er eneste ambisjoner jeg har i Påsken. Ikke bare i år, men ellers.
frokost
frokost
Jeg har aldri skjønt trangen til å reise i Påske. Ikke på hytte eller på tur, men utenlands, langt, med fly eller båt. Mens mange andre reiser også så det er kø og kaos for det meste. Er det ikke koseligere å ta turer i nærområdet, eller kose seg på fjelltur eller i stampen på hytta?
Påsken i år er annerledes uansett siden den er litt trist og preges av corona, men den er ikke så mye annerledes enn ellers, fordi at jeg ikke reiser som regel.

Hva skal dere i Påsken?

 

 

signature lena

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.