PÅSKESTEMNING

Categories Hverdagen
kilden påske
På mandagen dro vi som vanlig på dans og stakk innom et kjøpesenter. Det er så koselig å se at påskestemningen inntar byen. Flere steder poppet det opp gule påskeblomster, påskekyllinger og kaniner. Jeg elsker Påske og gleder meg til den hvert år. I år blir Påsken annerledes. Igjen. Jeg prøver å la være å tenke på dette og heller kose meg så mye jeg klarer.
kilden påske
kilden påske
kilden påske
Håper været blir bra i det minste slik at man kan oppsøke strand og natur.
Hva skal dere i Påsken?
signature lena
2 kommentarer

2 thoughts on “PÅSKESTEMNING

  1. Jeg skal møte et nært vennepar i parken. Vi bor 500 meter fra hverandre og har ikke møttes siden september pga. pandemien. I tillegg har jeg tenkt å ta med en påskedekorasjon på englebarngraven som jeg pleier å gjøre hvert år. Mye fint på bildene dine!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.