HUN ER IKKE VELKOMMEN

Categories Hverdagen

 

God lørdag

Dagen startet veldig seint, jeg sov frem til 10, fordi jeg føler meg ikke helt i form i hele uka. Det er slik at min venninne fikk korona, og vi hang sammen forrige helg, så jeg kjenner at jeg er litt bekymret. Korona, hun er ikke velkommen så absolutt. Jeg er fortsatt ikke helt i form etter korona i 2022. Da fikk jeg nedsatt lungekapasitet og det er fortsatt ikke helt bra. Sånn er det.

 

 

Hele uken følte jeg meg ganske kaka, frøs og hadde hodepine. I dag er det ikke feber, men jeg er ganske slapp. Så jeg bare krysser alt som krysses kan for å holde meg frisk.

Dette passer så dårlig nå, når det kommer så mange aktiviteter og det er mye kjør på jobben mot sommeren.

 

Hvordan er din lørdag og formen?

 

signature lena

 

8 kommentarer

8 thoughts on “HUN ER IKKE VELKOMMEN

  1. Det er lurt å ta noen forholdsregler, og om kroppen skranter, trenger man hvile. Jeg har bloggdag, og ellers gjør jeg pent lite. Kunne gått en tur, men det frister ikke i sludd og dårlig vær. 🙂

  2. Ganske så slakk i formen selv. hatt slitsom men morsom uke 🙂 Blir på sofaen i kveld. Og i morgen blir det en liten tur ut. Mandag håper jeg å være i slaget til å foreta meg noen morsomt 😀

  3. Jeg føler med litt kaka, fødte for 9 uker siden. Så må opp en del om natta gleder meg til han sover mer. Litt hodepine i dag men skal ut å planta litt i Hagen i dag så det blir fint til sommer.

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.