ØNSKE ALT GODT TIL ONDE FOLK?

Categories Hverdagen

 

God kveld

Dagen i dag var såååå lang, omg. Så kom jeg hjem og oppdaget at frøkna fikk store trøbler på skole (går ikke i detaljene, siden hun ikke ønsker det). Hele kvelden gikk i løsninger, dill og dall. Jeg er veldig sliten nå.

 

 

Men her kommer det tankene mine for kvelden.

Venninne sa til meg i dag at det er ikke greit å ønske noe vondt til mennesker siden det er ikke generøst og skader karma (som dere vet så tror jeg på karma).

Vel, jeg tenker ikke slik. Jeg gidder  ikke å ønske noe godt til onde folk, som ikke ønsker meg noe vel.  Jeg ønsker dem karma, det de fortjener, og jeg mener at de ikke fortjener noe godt.

Så nei, jeg ønsker ikke noe fint og godt til folk som gjorde noe ufint mot meg.

Hva er deres tanker om dette?

 

signature lena

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.