MÅ ALT DOKUMENTERES?

Categories Blogg

blomster kjole sandnes

Som oppfølging til min tidligere post vil jeg ta opp et viktig spørsmål som alle bloggere garantert får nesten daglig.
– Men kjære deg, MÅ alt dokumenteres?
Jeg får dette spørsmålet hele tiden: fra venner, fra familien, fra kjæresten. Alt må dokumenteres og dette irriterer flere. Bestisen stiller ikke dette spørsmålet da han vet at alt må dokumenteres og fotograferes, lagres og vises. Han ble vant til dette for flere år siden. Det samme er dattera mi, selv om hun fortsatt synes det er tullete som fy.
Jeg elsker å ta bilder av dagene mine, tingene som er vakre og som gjør meg glad, av folk som jeg er sammen med, av meg selv. Det er kanskje min måte å stoppe tiden på og nyte livet mitt før det passerer forbi. For så å dele det beste momentene med dere.

Liker dere å ta bilder?

 

signature lena

10 kommentarer

10 thoughts on “MÅ ALT DOKUMENTERES?

  1. Jeg skulle gjerne hatt noe bedre å knipser bilder med. Alle har så flotte bilder, men min mobil tar ikke like bra bilder. Bruker bloggere slike dyre kameraer og ekstrautstyr? Jeg har jo ikke peiling på slike ting, då noen ganger føler jeg meg «utenfor» 🌼😂

  2. Jeg syntes det er morsomt å ta bilder, men min blogg er jo ikke den ‘dagboken’ som mange andres, hvor man knipser det en gjør i løpet av en dag. Jeg er typ; Ja, nå skal det tas bilder! – Det være seg av meg, eller ut å jakte på motiv, som regel med utgangspunkt i en eller annen idé 😀

  3. Jeg liker å ta bilder, men ikke av meg selv. Tar mye detaljbilder i nsturen, og jeg må stoppe hele tiden på en skogs- eller fjelltur for å ta bilde av et eller annet. De fleste bildene havner nok ingen andre steder enn på mobilen min.

    Mine nærmeste vet at de feks ikke kan spise før jeg har tatt et bilde eller snap. Sønnen kaller det å “instachappe”.

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.