HVEM ER DIN BESTEVENN?

Categories Livet som det er
lenalykke
God tirsdag,
Det var lite oppdateringer fra meg i går, men det kommer oppsummering av dagen. Nå er det ny uke og dette føles deilig. Helgene hos meg går i ett, selv når jeg ikke har mye å gjøre. Jeg vet ikke hvorfor er det slik, men jeg trives mer og mer med litt hektisk hverdag og aktiv helg.
lenalykke
er du din bestevenn egentlig?
Her kommer det noen tanker fra meg:
Vet du hvem er din bestevenn? DU. Ja, deg selv. 
Husk å behandle deg selv som din egen bestevenn. Man ofte velger fine ord for andre, men hva med seg selv? Jeg oppdaget dette i dag da jeg stod foran speilet på morgenen og tenkte ca slik:
 ” Lena da, du skulle jo stå opp en time før! Du bør skjerpe seg!”
Det er jo oftest man tenker slik om seg selv. Men så kom jeg på at jeg skulle ALDRI I VERDEN sagt noe slik til min venninne. Til henne skulle jeg sagt:
 “Jaja, du klarer dette bedre i morgen. Det kommer en ny dag. Du er flink, og god, og vakker, og du har sexy rumpe by the way”. 
Dette er viktig folkens. Du er din bestevenn som fortjener kjærlighet og gode ord.

Er du flink til å huske på dette? 

 

signature lena

2 kommentarer

2 thoughts on “HVEM ER DIN BESTEVENN?

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.