FORRIGE HELG I BILDER ❤

Categories Hverdagen

lenalykke

 

Hei og hoi,

 

søndagen har vært fin. Jeg ventet masse regn som ble meldt  og derfor avlyste alle planer når det gjelder tur og aktivitet ute, men dette stemte ikke og sola tittet frem. Vi tok ganske sein frokost på Quality i Sandnes (elsker å spise der), så dro til museum. Det er mye nytt man kan lære av å gå på museum og være kulturell.

 

vakker frokost
hotell frokost er det beste jeg vet

 

lenalykke
Stavanger bader i sol

 

lenalykke

 

Selv om jeg liker å kose meg, dra på restaurant og vandre i gatene i Stavanger, så synes jeg også at det er ganske koselig uten i natur. Så håper været blir bra slik at det blir tur på meg til neste uke.

 

Hva har dere gjort i helga?

 

signature lena

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.