HVERDAGEN: 5 ting jeg gleder meg til neste måned

Categories Hverdagen

 

Nå er første måneden av 2024 er snart over. Januar var utrolig travel for min del, dagene bare fløy av gårde, og jeg var i halvsovne grunnet medisiner. Noe jeg egentlig i fortsatt.

Så jeg gleder meg til februar. Da skal jeg få korrigering av ansiktet (andre etappe), så endelig skal slutte på antihistaminer, og så skal jeg ut på mye gøy.

Her er min liste med hva jeg gleder meg til:

valentines pizza

 

Valentines

Jeg elsker Valentines, selv om dette er svært ulogisk. Jeg misliker jo jul, som ikke krever at man skal være sammen med noen. Mens Valentines elsker jeg, selv om denne dagen minner ofte om at det er så kjekt å være to. Jeg er alltid FOR kjærlighet, så denne dagen er spesiell og vakker. Jeg vet ikke enda hvordan jeg skal feire, fordi jeg har både jobb og frisør, men kose meg det skal jeg garantert.

frokost

 

Matuke

Det blir ny Matuke i februar, når alle retter koster 100,-/150,- i Sandnes. Jeg skal kose meg ute. Dette er alltid så hyggelig. Det er ikke ofte jeg går ut, men denne uken prioriteres. Jeg gleder meg skikkelig.

 

Venninnekvelder

Jeg ønsker å være mer sosial og være mer med venninner. Så jeg skal være mer med mine venninner. Hele januar falt ut på en måte grunnet allergipiller og dårlig form, så jeg vil ta igjen i februar.

Få justering på ansiktet

Jeg gleder meg til neste steg og få justering på ansiktet i februar. Dette blir steg 2, der jeg får kinnebena på plass igjen (forhåpentligvis) slik at ansiktet vil se mer eller mindre ut som før. Jeg krysser fingre bokstavelig talt.

 

kjæreste lenalykke

Noe hemmelig

Jeg lovet å ikke legge ut privatlivet mitt og mine forhold her, men må nevne at jeg faktisk gleder meg til februar og månedene etter. Det er det som blir sagt.

 

Hva gleder du deg til i februar?

 

Klem fra meg

signature lena

2 kommentarer

2 thoughts on “HVERDAGEN: 5 ting jeg gleder meg til neste måned

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.