HVERDAGEN: selvpleie helg

Categories Hverdagen

 

God helg til dere alle

Her er det veldig rolig helg. På fredagen dro jeg fra jobb med feber og vondt i halsen, så denne helga må jeg hente meg inn. Da har jeg bestemt meg for en selvpleie helg.

I dag har jeg bare vært i senga, koset meg med digg mat og så på serier. Dette var veldig koselig.

Planer frem til mandag er å komme meg i bedre form, siden jeg har mange viktige avtaler på mandagen.

Hvordan er din helg?

 

Klem fra meg,

signature lena

4 kommentarer

4 thoughts on “HVERDAGEN: selvpleie helg

  1. Jeg har vært på tur torsdag til lørdag, og gjort mye koselig, så de helgedager bare slapper jeg av. Trene litt i dag tror jeg 😁

  2. Rolig helg her også. Litt pass av barnebarn og de obligatoriske turene med puddelen Barney. TV-titting, lesing og slikt🤗 Du har alltid så lekre bilder på bloggen din.

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.