HVERDAGEN: favorittdagen min er her

Categories Hverdagen

 

Nå er tirsdagen her igjen. Jeg fortsatt vet ikke hvorfor jeg liker tirsdager. Det er ganske tunge dag for meg med mye på kontor, og jeg er som regel travel denne dagen. Men det er faktum: jeg liker tirsdager.

I dag er det bare kontor og trening på programmet. Jeg har veldig mye jobb så jeg tør ikke å planlegge noe mer. Det er kjekt med hektiske dager også, siden jeg føler at jeg er skikkelig i gang, men det er også godt med avslapning etterpå.

Været er veldig koselig for tiden: det er veldig kaldt og rolig, og i går var det så stor måne. Jeg elsker sånt vær selv om jeg fryser noe utrolig også.

Hva er dine planer for i dag?

Klem fra meg,

signature lena

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.