HVERDAGEN: jeg følger tradisjoner

Categories Hverdagen

 

Det er deilig med ny uke og jeg er veldig glad for at jeg klarer å holde på tradisjoner allerede i flere uker. Det er fredagstaco, søndagsfrokost og filmkveld hver helg. Det er tradisjoner for vår lille familie og jeg er så glad for at jeg klarer å ta være på dem etter en lang pause.

Det er fra søndagsfrokost: jeg liker å lage hotellfrokost hjemme. Så denne søndagen begynte jeg med dette igjen (litt skummelt bilde fordi jeg presterte å kutte finger når jeg skårte opp frukt). Jeg skal prøve å holde på dette, spesielt når det er Advent snart.

I Advent skal vi kose meg med julefrokoster hver søndag og kose oss med julefilm.

Har du noen tradisjoner i familien din?

 

Klem fra meg,

signature lena

4 kommentarer

4 thoughts on “HVERDAGEN: jeg følger tradisjoner

  1. Frokosten din ser både god og koselig ut. Jeg hadde ikke hatt noe imot en slik søndagsfrokost. 😀 Vi pleier å lage oss salat med stekt egg og kalkunbacon på søndager. Godt det også. 🙂

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.