HVERDAGEN: Før-Påske kos

Categories Hverdagen

 

Jeg gleder meg utrolig mye til Påske, siden jeg elsker Påske og siden det er fri. Denne uke skal jeg jobbe, helt frem til torsdagen, så Påsken kommer ikke før den skal komme.

I helga testet vi mer av Spis ute uke og spiste på Aladdin restaurant i sentrum. Jeg elsker denne restauranten og denne gangen smakte vi på lammekjøtt med ris og tilbehør, dette passet veldig godt til Påske.

Jeg smakte også dessert – ostekake med paklava. Den var utrolig god. Jeg liker syrisk mat og synes den har mye smak. Så det er en av våre favoritt restauranter.

Nå må jeg bare være flink på jobb og unnagjøre påskeshopping. Det blir middag hos meg på søndag, faktisk tre-retters og påskeeggjakt. Derfor må jeg handle inn alt. Så det blir litt travelt.

Jeg var effektiv i går og vasket hele leiligheten og badet til Påske. Da slipper jeg dette hvertfall.

Hva med dere? Klare for Påske?

 

Klem fra meg,

signature lena

 

2 kommentarer

2 thoughts on “HVERDAGEN: Før-Påske kos

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.