INNKJØP: hudpleie til vår

Categories Mote og Hudpleie

 

Jeg har handlet inn hudpleie til vår, masse godbiter. Så deler her i tipser til dere.

 

Syv dagers kur med ampuller, hver ampulle med unik egenskap som er mot trøtthet, for glød osv. Jeg elsker ampulle kosmetikk og koset meg mye med Babor sine, men tenkte å prøve noe nytt i år.

Serum mist- denne sprayen er skapt for å fukte huden gjennom dagen. Jeg kjøpte en med tea tree og en med hyaluronsyre som huden min elsker. Den orange inneholder også cica extrakt, det er plante som gir mye fukt til huden.

Masse gode masker for glød og mykgjøring. Det som er bra er at de er kun 5 minutter- passer perfekt til travle morgener.

Eye patcher og patcher for lepper. Jeg elsker eye patcher og starter hver morgen med disse. Nå har jeg handlet masse for å teste ut.

Hva likte dere best av mine innkjøp?

 

Klem fra meg,

signature lena

 

2 kommentarer

2 thoughts on “INNKJØP: hudpleie til vår

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.