HVERDAGEN: første dagen av min utfordring

Categories Hverdagen

 

Hei på dere <3

Jeg starter utfordring for meg selv: å poste 2-3 poster her på bloggen HVER DAG i 30 dager. Det at det er 1. juli i dag passer kjempefint. Jeg har enda ikke tema, men jeg tror at jeg klarer meg da.

 

 

Siste ukene var tunge: jeg har sterk allergi og klør, og har utslett over hele kroppen. Noe som det ble ikke funnet ut av enda. Denne uken var jeg i tillegg ekstremt dårlig i magen. Dette bekymrer meg og formen er ikke på topp, men jeg skal prøve å gjennomføre utfordringer ut juli allikevel.

Håper dere støtter meg med kommentarer her.

 

Klem fra meg,

signature lena

4 kommentarer

4 thoughts on “HVERDAGEN: første dagen av min utfordring

  1. Hei og god morgen. Artig og litt spenstig utfordring for juli. 2-3 innlegg hver dag. Det får du til. Lykke til🙋🏼‍♀️ Og forresten, den pannekakeretten du viser her er utrolig fristende. Nydelig bilde👏

  2. God mårra og god mandag til deg. Syns det høres ut som ei kjekk utfordring du har laga til deg sjøl, og jeg har stor tro på deg at du klarer å fullføre den. God bedring med allergien din 🤗

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.