bildedryss fra GladMat 2024

Categories Hverdagen, Reiser og opplevelser

Hei på dere <3

Her kommer det oppsummering fra årets GladMat festival. Jeg har vært der på onsdag og lørdag, mens hele festivalen varte fra onsdag til søndag.  Været var kjempegodt på onsdagen og jeg fikk bruke mine nye bukser. Jeg var med bestisen og vi fikk smake på Gladmat tallerk med grillspyd og grillet brød, og “varm is” med boba perler. Den var så godt og jeg har aldri smakt på varm is før.

Det var utrolig mye folk og mange turister. Jeg tror jeg har ikke sett så mye folk før. Det var også mye mat, men jeg turte ikke å smake på alt.

På lørdagen var været dårlig: +15 grader, sterk ving og regn. Det var også mange fylle folk i byen, men jeg koset meg. Da fikk jeg smake gresk gyros og gulrot kake fra Solastand Hotell. Rettene var skikkelig gode.

Så havnet meg og min venninne i Fargegate, der var det så mye folk at vi heller tok noen coctails og danset på et utested.

Jeg synes dette var veldig kjekt og jeg er veldig fornøyd. Jeg har allerede laget bucket list med ting jeg ønsker å gjøre i juli, og dette blir så koselig. Satser på godt vær og god form for resten av sommeren.

Har dere vært på noen Matfestival i år?

 

Klem fra meg,

signature lena

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.