HVERDAGEN: helt vanlig fredag

Categories Hverdagen

 

 

Denne fredagen var utrolig fin og helt vanlig. Det er veldig bra fordi jeg er litt avhengig av rutiner og ikke liker annerledes dager.

I dag hadde jeg hjemmekontor med mange telefoner, møter og skriving. Så drakk jeg iskaffe og spiste klementiner. Dette var utrolig koselig.

Det er utrolig luksus å kunne jobbe hjemmefra, og jeg mestrer dette mye bedre enn å være på kontor hvor det er mange forstyrrelser. Det er da mye koseligere sosialt på kontoret, så jeg er utrolig heldig som får kombinere begge deler.

Planen i kveld er taco og trening, så har jeg planlagt en ganske aktiv helg, så får se hvordan jeg mestrer dette.

Hva er deres planer i helga?

signature lena

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.