HVERDAGEN: min dag i bilder

Categories Hverdagen

 

 

I går hoppet jeg over bloggingen, fordi  jeg var i dårlig form. Jeg våknet med sterk hodepine og dagen startet med paracet og iskaffe. Så jobbet jeg med skriving, telefoner og e-poster, og så kom bestisen og vi laget noen bilder og drakk te med kokosboller.

 

 

Det var ikke så mye aktivitet, men jeg fikk skviset inn en liten hjemmetrening og en liten tur til posten.

Mer var det ikke. Jeg håper at dagen i dag blir mye bedre.

Her på Jæren er det regn og lite julestemning. Jeg vet ikke hva jeg liker bedre, regn eller snø, men velger regn foreløpig selv om jeg er utrolig lei av storm som var hver uke i oktober. Nå hadde vi opphold i noen fine uker, så er det på igjen.

 

Håper onsdagen din var fin <3

 

signature lena

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.