HVERDAGEN: hvor ble jeg av?

Categories Hverdagen

 

God dag til alle <3

Nå har jeg vært borte i flere dager, nesten to uker. Saken er at forrige helg var langt ifra noe kjekt da jeg gikk for hudpleie og fikk utrolig allergisk reaksjon som overhodet var ikke forventet. Dette resulterte i at ansiktet mitt endret form og jeg så ikke ut rett og slett.

Dette påvirket meg så negativt at jeg var nærmest akutt deprimert.

Så gikk alle planer i vasken. Vi skulle vært i julebyen Egersund, så skulle meg og venninne vært på Santacon. Så ble det ikke noe av.

Dette er neste ironisk at akkurat denne jula tenkte jeg å skape magi for meg selv, så ble det som det ble.

Nå gjenstår det bare å håpe at disse ukene blir gode. Jeg krysser alt som krysses kan.

Ellers er jeg i mål med julegaver og nå gjenstår det bare å fullføre alle oppgavene på jobb og ta velfortjent ferie.

Hva er dine planer for nærmeste uker?

Klem fra meg,

signature lena

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.