HVERDAGEN: siste uke i bilder

Categories Hverdagen

 

Her kommer det oppdatering fra forrige uke.  Uken gikk stort sett i arbeid og litt avslapning hjemme.

Jeg hadde ganske lavt energi så jeg var ikke så veldig effektiv.

Vi var også på Vinterland i Sandnes og koset oss litt. Det er veldig koselig der. Så flott initiativ hvert år.

 

Også var vi og sett på Pepperkakebyen på Oljemuseim. Det var utrolig fint der, som mini-eventyr.

 

Jeg var også på julebord med jobben og koset meg masse. Jeg er veldig glad for at jeg har denne muligheten å delta på julebord.

På søndagen hadde jeg skikkelig pysjamas dag. Jeg gikk i pysjamas hele dagen og så på julefilmer. Dette var utrolig kos.

 

Ellers har det ikke skjedd mye, og fint var det også.

Hvordan har din uke vært?

Klem fra meg,

signature lena

2 kommentarer

2 thoughts on “HVERDAGEN: siste uke i bilder

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.