HVERDAGEN: ikke alt som skinner er gull

Categories Hverdagen

God romjul

Jeg har hjemmekontor i dag, men går rundt i pysjen og morgen var lang. Det ble slik at jeg hadde utrolig mange planer om å kose meg i romjula og være sosial, men slik ble det ikke. Jeg styrer med ansiktet mitt og har flere avtaler med behandlere i nærmeste dager. Håper jeg er mer eller mindre bedre til Nyttårsaften.

Jeg får mange kommentarer om at jeg ser bra ut og det går bra. Jeg ønsker bare å kommentere at det er slik i sosiale media: ikke alt som glitrer er gull. Jeg hadde det veldig fælt de siste ukene. Faktisk så opplever jeg begynnende depresjon siden jeg ikke spiser skikkelig, ikke sover normalt og har lyst bare å gråte hele tiden.

Så det jeg poster på sosiale media, ikke nødvendigvis reflekterer ekte situasjon. Det var så mange planer som var avlyste også at dette gjør meg skikkelig irritert over hele situasjon.

Bra er det at jeg endelig kan se lyset i enden av tunnelen, og at jeg endelig ser noen løsninger på min situasjon. Så slik er det. Sosiale media er utrolig falsk verden og man skal alltid ta det man ser med en god klype salt.

Det var ikke meningen heller å skrive negativt innlegg her, så derfor runder jeg av.

Hvordan er din romjul?

Klem fra meg,

signature lena

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.