TW: ansiktet mitt ble ødelagt med fillers

Categories Livet som det er

 

 

Jeg setter TW tegn her så de som er ekstra sensitive til denne slags innhold kan la være å gå inn på dette innlegget. Jeg deler her det som jeg delte på Snapchat (Lenalykkeblogg der) i dag.

Leses på eget ansvar, jeg advarte mot bilder og sterke detaljer.

fra dette (før )

 

Setter pris på om du deler <3

 

Jeg kommer til å oppdatere her om min reise for å få tilbake mitt ansikt. Foreløpig vet jeg ikke om det mulig enda. Men nå vet jeg at jeg er i gode hender.

 

Klem fra meg, ta vare på dere selv <3

signature lena

12 kommentarer

12 thoughts on “TW: ansiktet mitt ble ødelagt med fillers

  1. Jeg mener det skal finnes klageinnstanser for kosmetiske feilbehandlinger. Uansett kan du gå rettens vei. Mitt råd, er rett og slett å oppsøke en advokat som har feilbehandlinger og erstatningsrett som saksområder. Greit nok at det koster litt, men ved å ta det den veien, vil du iallefall etter alt å dømme få tilbake pengene dine!
    – Ellers må jeg bare si at det er noe så seriøst fucked up med et samfunn som anser ansiktet til et ungt og naivt fjols som vakrere enn det som har livsvisdom. Og det verste er at det er VI som egenhendig sørger for at det får forbli så forbannet giftig at vi setter oss selv på sidelinjen som ‘ferdig’ med godt over halve livet igjen å leve.. Hva pokker feiler det oss, liksom! Vi produserer vår egen gift, for så å sørge for at vi drukner i den ved å godta det skrudde skjønnhetsidealet som fremdeles klorer seg fast. Er vi virkelig så blåst??

    1. Helt enig og jeg ble sjokkert over dobbeltmoralen til legen som mener at jeg er usikker og hysterisk. Om jeg ikke var usikker skulle jeg aldri oppsøke dem! Jeg legger ikke skjul på at selvkjærlighet og trygghet er noe jeg jobber med

      1. Ja, ikke sant..
        Men det verste er jo at det hele koker ned til at det er VÅR EGEN dobbeltmoral og selvpåførte giftighet som ligger til grunn for elendigheten i utgangspunktet! Nå har jeg riktignok til gode å ta noen fillers eller andre inngrep enda, men like forbannet adder også jeg til problemet istedet for å gjøre meg til en del av løsningen..
        Den grelle sannheten i hht hvorfor jeg enda ikke har latt meg injisere med noen form for fillers, er rett og slett at jeg utsetter det så lenge jeg makter, da jeg kjenner meg selv godt nok til å vite at i det øyeblikket jeg tar den pannerynken som begynner å gå meg skikkelig på nervene, så er det kjørt. Det neste vil så bli at jeg tar de i munnvikene, for så at det er garantert å bare balle på seg med ting jeg ser.. Det ENESTE jeg med sikkerhet kan si de aldri får, er smilerynkene mine. Dette til tross for at jeg EGENTLIG ikke syntes den ungdommelige skjønnheten er noe finere/bedre enn den voksne, og at jeg mer enn noe annet vil denne giftigheten til livs.. Hvor skrudd er ikke det, liksom!??

        1. ja. jeg forstår av det du skriver, det er helt sykt. jeg tror jeg burde heller bruke disse pengene på psykolog for å bearbeide traumer

  2. Uff det er jo skikkelig fælt at det skjedde 😞Jeg synes jo du ser veldig flott ut uansett. Nei, blir nok ikke noe fillers på meg.

  3. Huff så trasig 🙁 Man vil jo ha det ordentlig når man først går til det skrittet å ta fillers eller andre ting…. og spesielt i ansiktet. Ønsker deg lykke til på reisen mot et resultat som blir bra for deg. Nei, dette er kanskje ikke noe man får dekt?

  4. Så forferdig og trasig å høre om disse erfaringene. Jeg håper du vil få erstatning, og at feilbehandlingen etter hvert kan rettes opp! Lykke til! ❤️

  5. så kjipt :/ en gang fikk jeg ‘svidd’ av hele huden i ansiktet mitt i en ansiktsbehandling med noe syre som skulle hjelpe mot akne. jeg var veldig ung og hadde skorper i hele ansiktet da vi skulle ta klassebilde. dette er maaaange år siden nå, men jeg turte aldri ta noen ansiktsbehandlinger igjen selv om jeg hater huden min.. lykke til, håper du blir bra igjen!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.