HVERDAGEN: jeg venter i spenning

Categories Hverdagen

 

Det er siste uke i desember, og jeg venter i spenning på at 2023 tar slutt. Høsten var så utrolig turbulent og nå i desember fikk jeg feilbehandling av ansiktet som opptar alle tankene mine og suger meg for energi. Så jeg er veldig ferdig med dette året.

De siste dagene var jeg liksom i egen boble og overlevelsesmodus, siden det ble plutselig litt for mye for meg. Så dagene går på å sove så mye som jeg klarer, få i meg mat og puste med magen. Kanskje blir det litt bedre så jeg får gjort noe mer fornuftig. Jeg har utrolig mye jeg skal gjøre og som jeg håpet på å få fikset nå mens jeg har nok med fritid.

Hvordan går det med dag nå i juletider?

Klem fra meg,

signature lena

4 kommentarer

4 thoughts on “HVERDAGEN: jeg venter i spenning

  1. Uff, så trist at det ble sånn på slutten av året her da 🙁 Her ble julen litt annerledes enn jeg tenkte også, men ikke så det gjorde så mye. Nevøen dit vi skulle i jula ble syk, hele familien. Så julaften ble utsatt igjen og igjen. Og til slutt har vi bare satt den på vent. Jeg og Hr Frodith koste oss her, så det gjør ingenting. De skal lite til før jeg koser meg, så det var ikke så farlig. I dag er planen å trene. Og se om jeg finner en åpen kafe 🙂 Og kanskje pusle med Legoen som jeg fikk av Hr Frodith 🙂 En blomsterbukett-lego 🙂

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.