HVERDAGEN: tilbakeblikk fra Julen 2023

Categories Hverdagen

 

Her kommer det litt oppsummering av Jula 2023.

Vi hadde veldig rolig julaften på hytta til faren til min bestis. Det ble god mat og god stemning.

Ellers var det veldig rolig og siden jeg er helt tom for energi og deppa så passer det fint at det er ikke noe stort som skjer.

Det konkluderes med at dette var mitt livs sløveste jul når jeg verken bakt, ryddet så mye eller kjøpt noen skikkelige gaver. Men sånn får det være, nå er jula over og godt er det.

Hvordan var din jul?

 

Klem fra meg,

signature lena

4 kommentarer

4 thoughts on “HVERDAGEN: tilbakeblikk fra Julen 2023

  1. Jeg feirer ikke så mye. Og enda mindre ble det i år. Bare jeg og Hr Frodith. Alle andre ble syke. Så jo ut som koselig nok din julaften. Av og til er det deilig å bare være få, og ikke så mye styr 🙂

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.