HVERDAGEN: julebolle og livet skjer

Categories Hverdagen

I går var jeg på sein juleshopping (selv om alt virket til å være på stell), og drakk kaffe med julebolle på Kanelsnurren.

Julebolle er egentlig vanlig bolle, men med tørket frukt og masse kanel og krydder. Men det er fin tradisjon hos oss å spise den rett før jul.

 

Selv om jeg har ikke gjort noe som helst, ikke bakt, ikke ryddet eller vasket, ikke satt opp juletre en gang, men jeg føler meg utrolig sliten av stress.

Høsten var utrolig turbulent og når jeg hadde mislykket ansiktsbehandling som krever mye reparering nå, så jeg føler meg helt utslitt. Jeg har ikke sovet normalt på evigheter, og alt jeg ønsker i jula er å sove ut, lese bøker og ta skikkelige hudpleie.

Hvordan er DINE siste dager før Julaften?

Klem fra meg,

signature lena

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.