HVERDAGEN: mandagen er her igjen

Categories Hverdagen

 

God morgen <3

Alle som leser her vet at jeg misliker mandager skikkelig. Så denne mandagen er ingen unntak.

Det venter mye jobb også, så jeg skal klare å catche opp kanskje bare etter middagen.

Jeg lager ingen store planer for i dag utenom å lage middag, trene og kose meg med film.

Jeg er fullstendig klar over at jeg er privilegert som får slappe av når jeg kommer hjem. Jeg tenker ofte på hvor travelt det skulle vært om jeg hadde familie nå, men det skulle vært koselig da.

Jeg får hente meg inn og slappe av så mye jeg kan, mens jeg kan.

Hva er dine planer for i dag?

 

signature lena

4 kommentarer

4 thoughts on “HVERDAGEN: mandagen er her igjen

  1. Syns du er veldig fornuftig som slapper av når du har sjansen til det 🤗
    Mine planer for dagen er å i allefall få bytta gardiner her.. ellers tar jeg det som det kommer. Håper mandagen din blir god, tross alt.

  2. Mandag & tirsdag er jo gjerne helg for meg i min ‘upside-down world’, så det blir vekselsvis å ‘slække’ på sofaen og catche opp på bloggen 🙂

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.