HVERDAGEN: min favoritt dag i uka

Categories Hverdagen

 

God tirsdag <3

Tirsdag er min favoritt dag. Jeg vet ikke helt hvorfor, fordi at tirsdager er krevende dager på kontor for min del, som regel. Kanskje jeg er bare glad for at jeg klarte å overleve mandagen, eller kanskje gleder jeg meg litt til onsdager, som er som regel hjemmekontor dag for meg.

 

 

I dag blir det en lang dag på kontor med masse gjøremål, så skal jeg bare slappe av om kvelden. Jeg er utrolig lite produktiv når jeg er først hjemme. Som regel vil jeg bare ligge flat og ikke gjøre noe. Jeg vet ikke hvordan man kan fikse dette. Mange råder å trene, men dette har jeg som regel ingen overskudd til. Så jeg slapper av mens jeg kan.

Ønsker dere en nydelig dag

Klem fra meg,

signature lena

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.