HVERDAGEN: oppdatering på ansiktet og helse

Categories Hverdagen

 

Jeg kommer med ny oppdatering. I går fikk jeg kommentar om at jeg har “for mange bekymringer over mitt utseende” og spørsmål om min alder. For dere som lurer på- jeg snakker ikke her om alder, skriver ikke om rynker og grått hår og hvor fantastisk det er å være gammel. Jeg har laget artikkel om dette fra før så jeg opplyser her at jeg slipper ikke inn slike kommentarer og dette bør respekteres. Her er det mitt område og her bestemmer jeg. Jeg er ikke interessert i slike tema, det finnes mange andre blogger som skriver om nettopp dette, så anbefaler dere som ønsker å lese om dette sjekke dem.

Apropos ansiktet mitt så fikk jeg ukjent stoff i fjesa som forårsaket drag og eldre ansikt, allergi og betennelse. Jeg mener at det er på sin plass å være berørt psykisk av sånt. Om noen blåser så pass mye i utseendet sitt at ødelagt ansikt er ikke big deal, så kudos til dere. Jeg er ikke en av dem. Jeg synes at det er viktig å like seg selv, ta vare på seg selv og gjøre sitt beste. Jeg legger ikke skjul på at jeg har problemer med selvtillit og det er noe jeg skriver om ærlig her. Hele historien om hva som skjedde kan du lese her (advarer om ubehagelige bilder). 

Så nå siste oppdateringer: jeg har fortsatt en del heng og asymmetri i ansiktet, men foreløpig skal jeg ikke gjøre noe med dette, siden jeg fikk påvist betennelse og allergisk reaksjon, samt resterende klumper på venstre side. Så nå skal jeg gå på allergi tabletter og vente til betennelse demper seg før jeg kan justere asymmetri.

Dere kan se at ansiktet er blitt smalt, men jeg har klumper enda. Jeg er uansett veldig fornøyd med resultatet av skylling med saltvann, om jeg bare hørte på tidligere behandler og ventet da vil jeg ikke tenke en gang hvordan ansiktet skulle vært her nå. Så takknemlig for Yvonne som hjelper meg nå.

Beklager bildekvalitet, jeg tok snap fra video som jeg lagt ut på Snapchat (Lenalykkeblog der).

Klem fra meg og takk for all støtte 🙂

 

signature lena

2 kommentarer

2 thoughts on “HVERDAGEN: oppdatering på ansiktet og helse

  1. Du ser kjempefin ut, Lena! Behandlingen har hjulpet deg godt, og jeg har tro på at klumpen skal forsvinne. Alt ordner seg for snille jenter 🙂

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.