HVERDAGEN: vinterens beste måned

Categories Hverdagen

 

Jeg er så glad for første dagen i februar. Jeg mener helt oppriktig at februar er vinterens beste måned.

For det første, er den kort. Det er bra for da vet man at vinteren er snart over.

For det andre, er det så mange koselige dager i februar: Morsdagen, Valentines og bursdagen til min datter. Det er så mye å glede seg til med andre ord.

Så er februar koselig i seg selv, jeg vet ikke hvorfor. Sikker fordi det er så nært til vår, at det er lett å vente.

Hva gleder du deg til i februar?

 

Klem fra meg,

signature lena

4 kommentarer

4 thoughts on “HVERDAGEN: vinterens beste måned

  1. Gleder meg til Kjersti kommer til byen igjen, til å gå på Nasjonalmuseet med broren min og kona, til å gå turer med flere andre venner 🙂

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.