HVERDAGEN: råd som jeg ikke trenger

Categories Hverdagen

Jeg gleder meg til helga, fordi at jeg skal ta meg velfortjente pause. Det er planer om hjemmespa, serier, trening og lesing. Mer har jeg faktisk ikke planlagt.

Jeg innser at det er veldig lurt å ta pauser, men det er veldig irriterende når andre kommer med slike råd. Spesielt folk som har andre omstendigheter i livet.

Folk som ikke jobber og ikke har masse gjøremål daglig, de ser ikke min liste som stadig fylles på. Folk som har perfekt døgnrytme, og som vet ikke hvordan det er å slite med å få sove hele natta, og så være veldig trøtt dagen etter. Da får man råd om å legge seg tidligere.

Jeg skulle være uten disse rådene, selv når jeg vet at de er godt mente. Men jeg innser at jeg trenger pauser så dette skal jeg unne meg.

Hva er dine planer for helga?

 

Klem fra meg,

signature lena

 

2 kommentarer

2 thoughts on “HVERDAGEN: råd som jeg ikke trenger

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.