HVIT OG ELEGANT

Categories Mote og Hudpleie

Reklame | HM (ikke sponset)

hvit outfit HM
Jeg fikk veldig lyst å dele flere outfit bilder på bloggen. Så tenker jeg kan starte fra i dag.
I dag kom jeg tilbake på kontoret. Det var lenge siden, og selvfølgelig var det regn i hele ferien min, mens det kom strålende sol i dag!
Så jeg tenkte å bruke noe fint for å pimpe opp meg selv og humøret mitt ikke minst.
outfit hvit kjole HM
Her er enkel og elegant kjole fra HM. Den kombineres fint både med svart og hvit blazer. Jeg valgte cream farge på blazeren. Jeg synes den er veldig fin. Blazeren er også fra HM.
Lave sko er det beste på kontoret. Jeg elsker disse i gull fra Michael Kors. Klokke er fra DW og matcher med sko og andre gule detaljer.
outfit hvit kjole HM
Føler meg fin på en mandag ass!
Ha en fin uke alle sammen!
signatur
0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.