HVOR ER VI PÅ VEIL TIL HEN?

Categories Livet som det er

Lenalykke

 

 

God kveld

Litt tanker fra meg her på kvelden. Jeg elsker dette landet og jeg er veldig lykkelig her, men jeg er noe bekymret for fremtid (jeg er sjeldent bekymret for mye for noe) og hva som skal skje med oss. Prisene øker, sosiale tjenester avvikles, helsevesenet blir verre og verre (om det er mulig å bli enda verre), det fødes for lite barn og dette betyr at våre barna vil få skyhøy skatt (selv om man kunne tenkt at det er umulig å ha det enda høyere) og skal ikke få pensjon.

Dette er veldig skummelt, helt ærlig. Jeg vet ikke hvor vi er på vei hen, og dette stresser meg.

Jeg liker å ha klare planer for fremtid, ha stødig kurs og plan A,B og C.

I denne situasjon er det vanskelig å ha planer og predikere livet for noen år frem i tid.

Derfor prøver jeg å leve i min lille boble og bare ta en dag om gangen, kose meg med små ting og sette pris på det jeg har.

Hva med dere? Bekymrer dere dere for fremtid?

 

signature lena

2 kommentarer

2 thoughts on “HVOR ER VI PÅ VEIL TIL HEN?

  1. Forstår deg og tror at vi bli flinkere på å finne noen som gir oss ro. Selv er jeg urolig og tror det er pga ensomhet 🙁

    1. det er veldig trist å være ensom. Jeg vet ikke hvordan dette føles (heldigvis) fordi jeg aldri føler meg ensom, selv når jeg er alene

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.