HVORDAN FÅR DU TIL ALT?

Categories Hverdagen

lenalykke

 

 

God onsdag,

 

Jeg har følelse at jeg løper som ekorn i hamsterhjulet dagen lang og bare lengter etter å legge meg og slappe skikkelig av. Dagene er utrolig travle og jeg virkelig ser frem til disse to ukene er over. Nå tenker jeg å skrive en liten post om hvordan det går her.

 

 

 

jul
                                                                                                                                                        -Jeg rekker å kose meg da –

 

 

Jeg får ofte spørsmål om hvordan i huleste rekker jeg alt: fulltidsjobb. hus, barn, blogg og instagram, trening og hudpleie. Men jeg føler det ikke slik. Jeg føler at jeg ikke rekker noe, prokrastinerer mye og akkurat nå er ganske tom for energi. Så svaret er enkelt: fake it until you make it. Jeg later som om jeg har kontroll og prøver å gi mer slipp. Er tingene ikke perfekte så går det bra. Det er sånn det er.

 

Hvordan går det med deg?

 

Klem fra meg,

signature lena

2 kommentarer

2 thoughts on “HVORDAN FÅR DU TIL ALT?

  1. Jeg kommer like forbannet til å spole rundt i kjøpesenteret mens jeg forbanner verden lille julaften, som jeg alltid gjør *hehe*
    Utover det, så er julen for meg hos mamma, så det blir noen lys i vinduet for syns skyld, og that’s it. Om jeg hadde giddet, ville kattene uansett totalherpet det innen dagen var omme, så.. 😛 😀

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.