IRONISK, MEN SANT ♥️

Categories Hverdagen

lenalykke jul

God torsdag,

 

Dagen i dag blir hektisk, så jeg deler litt tanker fra meg. Lev nå. Det er så enkelt og så vanskelig, men det er helt sant. Ironisk, men sant. Det vi egentlig har er bare her og nå. Dette øyeblikket. Du tror at du har kontroll på hverdagen og fremtid, men det er bare løgn. Ingen av oss har. Faktum er at livet kan endre seg veldig raskt, for så å endre seg igjen og igjen.

 

 

– det som skjer nå er ikke permanent på godt og vondt –

 

 

Nylig har funnet mine blogginnlegg fra 2019 hvor jeg svarte på et spørsmål:

“Dere stiller meg spørsmål om hvorvidt jeg vurderer flere barn og jeg svarer hver gang at jeg vil helst ikke ha flere”

 

Dette skrev jeg juli 2019. I februar 2020 var jeg gravid og nyforelsket. Så fort kan livet endre seg. I 2021 var barn nummer to noe jeg ønsket meg mest av alt i livet. Nå i 2022 vet jeg ikke helt hva jeg kan svare på dette. Jeg slått meg til ro med at kanskje det skjer aldri. Hva har 2023 å bringe gjenstår å se.

Dette er illustrasjon på hvor fort ting kan snu. Så vær så snill, grip dagen. Det er ikke klisje og ikke tull en gang. Nyt hvert sekund, på godt og vondt, lev gjennom følelsene og emosjonene, og husk at livet er i stadig endring. Det som gjelder i dag kan være ikke så viktig i morgen, og omvendt.

 

Er DU flink til å leve her og nå?

 

Klem fra meg,

 

signature lena

 

2 kommentarer

2 thoughts on “IRONISK, MEN SANT ♥️

  1. Synes jeg lever GANSKE her og nå. Her ble det ikke barn, og det gikk fint det også. Noen ganger tenker man at livet er SÅNN og SÅNN, men plutselig endres det ja 🙂

    1. du er utrolig flink til å nyte livet. og ja, livet uten barn har sine klare fordeler. jeg ser det ikke for meg siden jeg har barn, men kan tenke meg at når frøken er voksen og flytter ut så klarer jeg meg helt fint

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.