Hvordan klarer jeg dette?

Categories Hverdagen

 

Hei på dere <3

Jeg får ofte spørsmål på Instagram og Facebook om hvordan jeg klarer å lever så “lux” liv hvor jeg ofte er ute på noe, spiser på restaurant og ellers har det fint. Så her vil jeg forklare hvordan jeg mestrer dette.

Først, så reiser jeg utrolig sjeldent. Faktisk så finnes det folk som reiser veldig mange ganger i året og dette krever mye penger. Jeg reiser kanskje, en gang i året eller sjeldnere. Jeg ønsker reiser mer i fremtiden, og dette krever at jeg går mindre ut. Så jeg skal se.

, elsker jeg å lage mat, og ofte lager fin mat hjemme. Jeg kan pynte maten og dette ser fint ut. Selv når det ikke koster så mye.

, er jeg flink å finne tilbud ute, bestille fine måltid som ikke koster så mye, og jeg er skikkelig heldig med menn jeg dater, fordi jeg får å være ute på date på fine steder. Jeg er også heldig med venner som ofte inviterer meg på noe fint med god mat.

Ellers så synes jeg ikke at jeg lever noe “lux” liv, men jeg er utrolig flink å ta fine bilder og verdsette hvert sekund av livet mitt. Derfor blir det mye fine bilder. Jeg er også veldig glad i fin mat, og liker å dele med dere. Ellers så eier jeg ikke mange luksus ting, eller merkeklær. Jeg liker HM og Temu og bryr meg lite om status. Jeg liker mest å kose meg i hverdagen.

Hva er dine prioriteringer i hverdagen?

 

Klem fra meg,

signature lena

 

2 kommentarer

2 thoughts on “Hvordan klarer jeg dette?

  1. Jeg er som deg. Lite opptatt av merker og luksus. Men liker å shoppe, gjerne billig eller ting jeg liker. Liker å ta bilder. Av morsomme ting eller koselige ting. Det handler jo om hvor man legger fokuset sitt. Og hva man velger å vise bilder av 🙂

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.