HVERDAGEN: ukens alenedate

Categories Hverdagen

 

Hei på dere <3

Da er det fredag og tid for ukens alenedate. Jeg fant ut for en stund siden at jeg trives veldig godt med å ta meg selv ut på date. I dag koset jeg meg masse på Amfi Madla med bedre lunsj.

Jeg bestiller ofte det samme når jeg er ute. Kanskje burde jeg blitt flinkere til å smake forskjellige retter?

Jeg begynner å tenke på andre alternativer enn å dra på kafe?

Kan dere gi meg tips til hvor jeg kan ta meg selv ut på en date?

 

Klem fra meg,

signature lena

4 kommentarer

4 thoughts on “HVERDAGEN: ukens alenedate

  1. Kult å gjøre sånt da. Tenker at du kan jo ta deg sjøl med på piknik.. kino.. eller kanskje på konsert/show. Det viktigste er at nå har du sjansen til å skjemme deg sjøl bort med å gjøre akkurat hva du har lyst til 😉🤗

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.