HVERDAGEN: gjør dette i dag

Categories Hverdagen

 

Hei på dere <3

Nå har jeg ikke blogget i flere dager og jeg er utrolig lei meg for at jeg ikke klarer å følge min egen utfordring, men sånn er det: jeg er fortsatt nedstemt og jeg er lite motivert. Spesielt når topplisten viser så lave tall. Dette gjør noe med psyken og motivasjonen.

I går satt jeg meg ned etter jobb og tok en pause. Dette er noe jeg mener ALLE bør gjøre. Uansett hvor mye man har å gjøre og uansett stemning og humør. Det er viktig å sette seg ned, puste litt og ta en pause. Så gjør dette i dag.

Min beste måte på å slappe av er å sitte og se på serier, blogge litt, snakke med venninner og spise noe godt. Jeg gikk for sushi i går. Her er et lite tips: sushi fra Kiwi er like gode som sushi på restaurant. Jeg pimper dem litt opp med chilimajones og frukt og grønnsaker. Edamamer bønner kjøper jeg frosne på Coop og varmer opp med salt. Dette er skikkelig god snaks.

Så det ble serier og kos på meg. Hvordan slapper du best av?

 

Klem fra meg,

signature lena

 

2 kommentarer

2 thoughts on “HVERDAGEN: gjør dette i dag

  1. Så bra at du tillater deg selv pauser! Pauser er viktig. Jeg tar mange, hver dag, enten ved å sitte eller ligge. Blogging er både påkobling og avkobling for meg. 😀

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.