IKKE KOSELIG DETTE

Categories Hverdagen

frokost

 

God mandag,

 

helga ble ikke som forventet fordi jeg fikk matforgiftning natt til søndag.  Jeg vet ikke hvordan dette skjedde. Kanskje fordi at jeg var naturlighvis på GladMat festival og spiste masse rart og forskjellig. Så ble det slik at jeg våknet på natta med forferdelige magesmerter og ble sittende på badet. Uten å kose meg, for å si det slik.

I går krøp jeg rundt og spiste kun to knekkebrød per dagen (bidrag til sommerkroppen). så i dag sitter jeg og skriver på hjemmekontor og kjenner at jeg blir gradvis bedre, siden jeg klarte å holde på frokosten.

 

Planen i dag er restituere og jobbe en del.

 

Hva med dere? Hvordan har dere det i dag?

 

 

signature lena

 

 

4 kommentarer

4 thoughts on “IKKE KOSELIG DETTE

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.