LØRDAGSKOS

Categories Hverdagen

frokost

 

God lørdag,

 

Dagen startet veldig seint i dag. Jeg koset meg masse i senga, tok lang dusj og tok livet helt med ro. Jeg sov også i 10 timer, noe som er uvanlig å være meg. Som regel sover jeg rundt 6-7 timer og det er alltid nok. Men denne uken hadde jeg underskudd på søvn, og derfor gjorde det godt med ekstra.

 

 

lenalykke

 

Planer i dag er å handle litt, skrive og så være sosial på kvelden. Det er godt å bygge forhold med venner igjen etter to år med minimal kontakt grunnet pandemien.

Været her er blitt grått og kjølig, med regn og vind, altså venlig sommer på Vestlandet. Håper varmen vender tilbake når jeg skal ta ferie om ca 2 uker.

 

Hva gjør dere på i dag?

 

klem fra meg,

signature lena

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.