Min Påske 2024 i bilder

Categories Hverdagen

 

 

 

Hei på dere <3

Her ble det mye på meg så jeg oppdaterer først nå. Påsken var utrolig fin. På tross av værmeldingen ble det veldig fint vær og jeg koste meg masse.

Vi var på Sola SPA med min venninne Natalia, så koste vi oss med bedre mat på torsdagen og dette var helt magisk. Jeg tror at jeg må unne meg dette oftere!

På lørdagen tok jeg turen til Sandvedparken med bestisen. Været var helt utrolig flott: sol, varme og varm vind. Vi gikk veldig mange steg, dette var så bra!

Det var fantastiske kanelboller også som var formet som kanin. Veldig fint 🙂

 

På søndagen hadde jeg middag hos meg for mine venner. Jeg laget tre-retters: fylte egg til forrett, lammekoteletter og fløtegratinerte poteter til hovedrett og panna cotta med gele til dessert. Dette var utrolig godt og vi koset oss!

 

På mandagen var jeg ute og spiste indisk i Stavanger i godt selskap. Dette var utrolig koselig. Påskeferien var helt fantastisk, synd den tok slutt så raskt.

 

Hadde dere fin Påskeferie?

 

Klem fra meg,

signature lena

2 kommentarer

2 thoughts on “Min Påske 2024 i bilder

  1. Høres ut som en super påske. Nydelige bilder, og maten ser og høres helt fantastisk ut. Jeg hadde også en fin påske. Rolige, fine dager bare med hunden og andre dager med familiemiddag🤗

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.