INTERESSANT, SPENNENDE, SEXY OG INSPIRERENDE BLOGGER PÅ 35+?

Categories Blogg

flor og fjære


Jeg synes blogging er veldig spennende og derfor tenker jeg å fortsette med denne hobbyen min. Men slik jeg ser og hører folk snakke om bloggere så er blogging forbeholdt unge sexy damer. Det er vanskelig å være interessant og spennende som blogger når du bikker 35 og ikke flasher med sexy rumpe i felles feed.
Dette får meg til å tvile om jeg får samme glede av blogging når jeg blir 40+. Om jeg klarer å være spennende og fin nok. Ja, det å være fin og ha fine bilder betyr mye for meg. Jeg ser da på andre bloggere som er 50+ til og med, og er veldig spennende og interessante. Jeg liker fashion og matlaging, natur og sport. Så kanskje dette kan være aktuelle temaer for fremtiden?
flor og fjære
Jeg vet ikke om jeg vil eksponere barna på bloggen. Tenåringen min vil ikke være eksponert, og lille baby som vi forhåpentligvis får vil jeg ikke eksponere så mye (hvertfall det er det vi er enige om nå i første omgang). Jeg tenker at barna får være eksponert i naturlige situasjoner, slik som felles aktiviteter med foreldre osv. Ikke så utrolig mye som det skjer på flere blogger. Fordi at min tenåring sier at hun er veldig glad for at det fantes ikke Facebook og insta da hun var en baby og ikke hadde samtykke-mulighet.

Hva synes dere for en blogger på 35+ eller 40+? Hvilke tema kan være aktuelle?

signature lena
2 kommentarer

2 thoughts on “INTERESSANT, SPENNENDE, SEXY OG INSPIRERENDE BLOGGER PÅ 35+?

  1. At det innimellom finnes idioter som ikke har skjønt at en på 50+ kan være like vakker som en på 20, skal virkelig ikke være noe bremsekloss for de respektive damers livsutfoldelse, -inkl. blogging!
    For det de sier, er jo at folk som Mona Grudt og Vendela Kirsebom liksom ikke skal være attraktive nokfor blogging!? Jeg mener.. Hallo, liksom!.. 😛

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.