SVART OG HVITT

Categories Mote og Hudpleie

hvit svart outfit

I går var det bikkjekaldt. Da mener jeg bikkjekaldt. Det snør i Stavanger og det var kun 5 grader på det varmeste. Det er ikke det jeg er vant til midt i april som regel. Jeg er veldig klar til sol, varme og litt mer lette klær.
Men mens vi venter så valgte jeg ett urbant antrekk i svart og hvitt. Det er en uslåelig kombo som alltid ser fint ut.
svart hvit oufit
Bukser- Bubbleroom Skjørte- Na-Kd Boots- HM Vest – HM Lue – HM
svart hvit oufit
Jakke- Bubbleroom Veske- Marc J. Øredobber – HM
Hvit skjorte og vest i cream, så mine favoritt skinnbukser og hvite boots som jeg elsker. Kan det være bedre? Ja, om man matcher alt med en tøff strikket lue og boblejakke.

Elsker svart og hvitt antrekk! 

 

signature lena

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.