DEILIG FREDAG

Categories Hverdagen

frokost

 

God fredag <3

 

Endelig er denne dagen her. Fredagen er deilig. Jeg koser meg med en kopp decaf og forbereder meg til litt  jobbing og så lunsj med venninne. Denne uken gikk lynraskt, kanskje fordi at jeg var opptatt hver dag og måtte skippe dansetrening på mandagen grunnet litt dårlig form.

 

 

frokost

 

Planer for i dag:

  • jobbe litt
  • lage kontent til Instagram og bloggen
  • ta et lite shoot
  • lage video for samarbeidspartner
  • besøke venninne og levere påskeegg til henne (hun var på ferie og kom hjem forrige uke)
  • lage deilig lunsj til min høygravide venninne
  • handle inn mat til jentelunsj på lørdagen

 

Jeg håper jeg rekker alt for helga ser ut til å bli like hektisk som hele denne uke.

 

Hva er deres planer i dag?

 

klem fra meg,

signature lena

4 kommentarer

4 thoughts on “DEILIG FREDAG

  1. Oi, du hadde jammen mange planer. Jeg ble utslitt bare av å se den lange listen 😉 Men det ser absolutt ut til å være kjekke ting, og det er jo viktigst ♥
    Jeg har en plan i dag…nei to. Den ene er å komme seg gjennom dagen, rett og slett ha en sløvedag. Den andre er at jeg skal på sykebesøk på sykehuset.
    Ha en fin fredag og nydelig helg ♥

  2. Hadde ikke så mange planer for fredag, først og fremst fordi jeg hadde time hos naprapat rett etter jobb og da anbefaler hun at jeg slapper av resten av dagen. Og slik ble det.

    I helga derimot, blir det besøk til en eritreisk familie jeg kjenner, to treningsøkter, litt husarbeid (kjedelig, men må gjøres), skrive brev og et par blogginnlegg

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.