ITALIENSKE VIBBER I FARGEGATEN

Categories Hverdagen

italiensk fargegate

Nå er det høst. Det begynner å bli kaldt og mørkt ute. Da er det godt å mimre tilbake til noe fint. Som denne deilige sommerdagen i juli.
Jeg har faktisk lyst å reise igjen og nå som verden begynner å åpnes så har jeg alle muligheter til dette. Men i juli visste vi ikke om vi kommer til å reise igjen eller ei. Derfor “fikset” jeg meg en koselig frokost på italiensk vis i Fargegaten.
italiensk fargegate
italiensk fargegate
italiensk fargegate
italiensk fargegate
italiensk fargagate
italiensk fargegate
italiensk fargegate
Jeg elsker å spise frokost ute og gjør det hver gang jeg får anledning og mulighet. Så dette var veldig koselig (bestisen fikk parkeringsbot denne dagen, men var blid for det).

Savner dere sommeren?

 

 

signature lena

 

 

6 kommentarer

6 thoughts on “ITALIENSKE VIBBER I FARGEGATEN

  1. Delikate og fine sommerminner det her 🙂 Savner ikke sommeren riktig enda..men så fort jula er over drømmer jeg om sommer og varme <3 Klem

  2. Liker sommeren, men liker høsten bedre. Så selv om været er “så der”, så er det fine dager og høstkvelder.

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.