IT`S BLOOMING

Categories Hverdagen

blooming

 

I dag hadde jeg en hviledag fordi at jeg fikk konkret beskjed fra legen om å hente meg inn og slappe av. Jeg sov tilsammen 10 timer i dag igjen, og dette er ganske irriterende. Så jeg takket ja til å være med bestis ut til Sandnes, spise litt og gå en liten tur. Det er så fint i Sandnes og Stavanger nå, også på Jæren, fordi at kirsebærtrærne blomstrer og det dufter og det ser helt nydelig ut. Man føler seg i paradis og følelsen av at livet er godt er ubeskrivelig.

 

 

 

lenalykke blooming

 

 

blooming sandnes

 

lenalykke blooming

 

kake sandnes

 

 

lenalykke blooming

 

Så ble det noen fine bilder ved Sandnes kirke og kaffe og kake på Adams kaffe. Jeg begynte å leve litt i det siste: spise kaker, ta litt vin innimellom og bare kose meg. Jeg innsa at det er veldig viktig. For vi vet aldri hva neste dagen vil bringe. Da handler det om å leve her og nå. Jeg lærer kunsten å gjøre dette <3

 

Hvordan var din torsdag? Hvordan er været der du bor?

 

 

Klem fra meg,

signature lena

 

 

2 kommentarer

2 thoughts on “IT`S BLOOMING

  1. Alt med måte er det noe som heter. Å kose seg med kake nå og da tar ingen skade av. Bare det ikke blir bare kaker da, men balansert med sunn kost. Eller noe annet “usunt” som iskrem eller et glass vin. Det er bedre med en liten bit sjokolade (lakris for min del) hver dag selv om man prøver å bli kvitt noen kg istedet for å sprekke og spise store mengder på en gang.

    Livet er til for å leves. Og det betyr også kos og det man liker å spise og gjøre. Ellers kan man jo bare droppe livet.

    Været her i Trøndelag er kjølig vårvær. Hadde til og med noen snøbyger her på 400 meter over havet. Satser på at vi får bedre vær snart.

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.