JEG BEGYNNER Å GLEDE MEG…

Categories Hverdagen

 

Advent
Nå senker kulde og mørke seg ned i november, og jeg begynner få nok av høst og sånn smått glede meg til Advent. Jeg legger ikke skjul på at desember er ikke min favorittmåned og Jula er ikke min favoritt høytid heller. Jeg klarte ikke å legge fra meg vonde minner fra Jula og jeg tror det skal nok et julemirakel for at det skjer en gang.
Advent
Advent
Advent
Men uansett kjenner jeg at jeg begynner å glede meg til Advent. Til alt kos, julefilmer, god mat og ro. Jeg håper det blir mye ro og vi slipper masse stress slik som i fjor.
Planer for Advent er å slappe av og hente seg inn, pakke gaver, dra på besøk. Kose seg masse.

Hva er deres planer for Advent?

 

 

signature lena

8 kommentarer

8 thoughts on “JEG BEGYNNER Å GLEDE MEG…

    1. det er alltid digg å blogge. Jeg skulle ønske jeg hadde litt mindre belastning på jobb nå. klarer ikke kommentere tilbake. Blir massseee kommentarer i jula 😛

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.