JEG BLE ÅRETS LIVSSTIL BLOGGER!

Categories Hverdagen

jul

For et par dager siden gikk jeg inn på blogg.no og ble så utrolig overrasket at jeg nesten mistet pusten en stund. Jeg ble kåret til årets livsstil blogger! Jeg har nemlig vunnet Gryxen Award!
gryxen
Jeg er så glad for at Gry alltid finner på noe gøy på bloggen, så det blir mer spennende å lese blogg.no og ikke bare drukne i glamorøse tips og evig reklame, men også lese noe spennende og morsomt.
jul

Takk Gry for denne nominasjonen. Hvem vet, kanskje blir det Vixen for oss en dag?

 

 

signature lena

 

Min Facebook 

Min Matside

Min Instagram

 

6 kommentarer

6 thoughts on “JEG BLE ÅRETS LIVSSTIL BLOGGER!

  1. Awww.. <3 Den kunne ikke vært mer fortjent. – Du var selvskreven for denne fra første stund! 🙂
    PS; Målet er ikke å FÅ Vixen, men å overgå Vixen! 😛 😀 😛

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.