LUKE 11 OG GIVE-AWAY

Categories Hverdagen

luke 11 give away

 

Første give-away på bloggen min nå i jula! Her kommer det lifehack. Dersom du ønsker å roe deg ned, eller oppnå noen effekt, men det går ikke eller det virker uoverkommelig, så her er mitt tips.
Bruk placebo effekt til din fordel
Placebo effekten baseres på det at hjernen vår tror på det vi forteller til den, og hjernen vår elsker ritualer og gjentakelser. Når du tar for eksempel, drops, og forteller deg selv at det er pille mot hodepine, så kan det hende hodepine blir mindre. Det er altså ingen medisin, bare effekt som man kan få dersom man overbeviser hjernen sin i noe.
give away
give away
Så dette baseres min første Give-away på!
Vinn Chill Pill som får deg til å slappe helt av i jula. Smaker bringebær og mynte og har ingen bivirkninger.
give away
give away
Jeg velger to heldige blant dem som kommenterer på Facebook eller Instagram, så skynd deg til å følge meg og kommenter!
Vinnere trekkes lille julaften 23.12.21
signature lena

 

P.S: Premien er IKKE sponset!

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.